Khamis, 11 Februari 2010

Trip to Penang

kereta vivaviva ku..hohohooo...




Percutian ke penang..

Hahaha.sangat best pergi sana. tengok tempat baru, jelajah, memang terasa bujang habis.jauh gak tu dari port dickson ke sana.tapi dengan keta vivavi elite ku itu 140km/jm. hohoo...makan masa 4 jam lebih je sampai...

Driver jangan citer la..semuanya kaki lumba..2 orang memang profesional drift driver in pj n kL.memang diorang terbaik..ku pulak mat rempit yang dah kene reject..bukan pe.turuti perintah ibubapa.jangan bawak moto lagi..

Pada mulanya kami tak percaya kami menuju ke penang. sebab tujuan sebenar nak mencari masjid lama di pengkalan kakap.masjid lama lebih 400 tahun..gile.sangat2 lama..batu bersurat pun sekitar 354 tahun dahulu...

Sepanjang journey kami kesana macam-macam kami tempuhi dan nampak. kemalangan jangan citer la.. balik dari penang tu betul-betul selekoh nak ke jambatan penang balik ke kL ada kemalagan selang 2 buah kereta depan kami.

Terkapai-kapai mamat yang kene langgar tue..meraung kesakitan. beliau menaiki motosikal dan dilanggar oleh sebuah kereta honda ekei dari belakang. hilang kawalan terguling atas jalan.kene lenyek ke pe xpasti. tapi mulut beliau berdarah-darah nampak la..ada gambar aku download untuk tatapan semua.

Hehe...ekspedisi kami seterusnya singapore!! atau thailand..heeeeeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan