Khamis, 6 Ogos 2009

LUKA DI KAKI


APABILA BALUTAN KAKI DIBUKA


Aku tgk teruk gak kesan jahitan..
Jadi teruk mybe aku byk gerak sangat.

Kesan jahitan dah terbukak.
Agak ngeri gak..

mempunyai plat besi yang tertanam didalam kaki ku.
6 jahitan pada bahagian atas.

Dan aku masih lagi tak percaya apa yang berlaku..
Aku selalu terfikir.

Adakah aku bermimpi..
Kaki aku dah cacat sebelah..

Aku tak tahu boleh berjalan dengan betul atau tak.
Tak tahu macam mana aku jalan nanti.
Agak teruk.


Takut..
Tapi aku tetap bersyukur..

Aku masih diberi nafas dan sempurna badan.

Harap kawan-kawan semua cukup lah.

Tak perlu bawak laju-laju dah.
kalau korang nak gak dan degil.
masuk la grand pix tu..
korang pergi daftar secara sah.

sebab kalo korang accident nanti ade insurans.
So kalo korang patah kaki pown ade gak spare part kat hong leong.
tak pown kat tioeng.
haa...

aku ada kad diskaun.
hahahaha...
k bro.
thx korang selalu doakan..
Hope aku dapat berjalan semula.

Dan aku janji tak akan bawak laju-laju..
aku guna moto atau keta auto la lepas nie.
hehe..


chow.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan